GY.I.K.
 
  1. Termékekkel kapcsolatos kérdések

1.1. Milyen termékek közül választhat?

       Cégünk túlkészletezett, bemutató és új termékeket forgalmaz, a csomagok tartalmát minden esetben ellenőrizzük!

1.2. Mit jelent az „esztétikai- és szépséghibás, csomagolássérült, szállítássérült” kifejezés?

       Az esztétikai sérülések felületi karcolások, leverődések, kopások, minimális horpadások lehetnek, de    a termék műszaki állapotát, rendeltetésszerű működését
       nem befolyásolják.

1.3. Termékkel kapcsolatos információkért kinél érdeklődhet?

       A webáruházban kiválasztott termékről bővebb információért, a kiválasztott termék hibájának részletesebb leírásáért keresse fel webes munkatársunkat
       (Telefonszám:+36-30-140-67-36; e-mail cím: [email protected])

 

  1. Rendeléssel kapcsolatos kérdések

2.1. Milyen árakat lát a webáruházban?

       Internetes webáruházunkban egy-egy terméknél a bruttó árakat, tehát a ténylegesen fizetendő árakat látja.

2.2. Honnan tudhatja, hogy sikerült-e a megrendelése?

      Sikeres megrendelés esetén kollégánk egyezteti Önnel rendelését telefonon vagy e-mailben.     Amennyiben egy óra elteltével sem kap visszaigazolást, akkor kérjük, vegye
      fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön. Ezt követően munkatársunk feldolgozza rendelését.

2.3. Honnan tudhatja, hogy megrendelését feldolgozták?

       Ha megrendelését feldolgoztuk és elfogadtuk, munkatársunk megerősítő e-mailt küld.

 

  1. Fizetéssel kapcsolatos kérdések

 

3.1. Milyen fizetési lehetősége közül választhat webáruházunkban történő vásárláskor?

       Webáruházunkban jelenleg utánvétellel történő (készpénzes vagy bankkártyás) fizetésre van lehetősége, hamarosan azonban online bankkártyás fizetési mód is rendelkezésre áll.

3.2. Hogyan fizethet a futárnak?

       Utánvételes rendelés esetén a futárnak készpénzben vagy bankkártyával fizethet.

3.3. Van lehetőség termékhitelre?

      Áruvásárlási hitel igénylésére HAMAROSAN lehetősége nyílik!

3.4. Milyen pénznemben fizethet?

      Magyar forintban fizethet.

 

  1. Garanciával kapcsolatos kérdések

4.1. Milyen garancia érvényes a termékeinkre? Cégünk 1 év kellékszavatossági időt vállal termékeire.

4.2. Milyen hosszú a garancia ideje?

       Minden általunk forgalmazott termékre cégünk a 151/2003 (IX.22) kormányrendeletben foglalt kötelező 12 hónapos kellékszavatossági időt vállalja.
       További kiterjesztett jótállás /és baleseti opció vásárlására van lehetőség, melynek ára készülékenként eltérő lehet. Pontos árakról kérdezze kollégánkat.
       Az új Ptk. főszabálya (6:163. §) betartásával a jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
       Bizonyos termékekre – kibővített garancia vásárlás nélkül is – 24 hónapos kellékszavatosság lehet érvényes, amelyet
       feltüntetünk 

4.3. Kihez fordulhat garanciális problémával?

      A garanciaigény bejelentése az alábbi módon történhet:

  • Webáruházunkban vásárolt termékek esetén garanciális ügyintézőnkkel folytatott telefonos bejelentésre van lehetősége, akit a lent feltüntetett telefonszámon
              érhet el.
  •         Telefonszám: +36-30-140-67-36
  •         E-mail cim: [email protected]

4.5. Szükséges-e a jótállási jegy a kellékszavatossági igény érvényesítéséhez?

      A termékkel kapott számlája szolgál ennek igénybevételére. 

4.6. Milyen adatok és dokumentumok szükségesek a kellékszavatossági igény bejelentéséhez?

       Szükséges a számla a termék típusa, a vásárlás időpontja, a hiba leírása és a vásárló saját elérhetősége.

4.7. Hogyan szállítjuk el és hogyan juttatjuk vissza Önhöz garanciális javításra leadott termékét?

       Garanciális javításra leadott termékét futárszolgálat segítségével szállítjuk.

4.8. Hogyan történik a szervizelés menete?

      Kellékszavatossági igény bejelentését követően a Vevő feladata, hogy a 10kg súly alatti készüléket szervízünkbe juttassa. 10kg súly felett Eladó köteles a készülék beszállításáról gondoskodni.

4.9. Milyen hosszú a szervizelési idő?

       A készülékek szervízelési ideje a termékek meghibásodásának típusától függően eltérhet. Munkatársaink a termék leadását követően és a sikeres javítást követően mielőbb kiértesítjük Önt,

4.10. Kaphat-e cserekészüléket a garanciális szervizelés idejére?

       Nem tudunk cserekészüléket biztosítani a szervizelés ideje alatt.

4.11. Kinél érdeklődhetek a  javításra leadott termékem státuszáról?

       Interneten történő rendelés esetén az információnyújtás ügyfélszolgálatos ügyintézőnk segítségével történik.

4.12. Honnan tudja, hogy elkészült a terméke?

        Szervizelést követően kollégáink kiértesítik Önt a korábban megadott elérhetőségen.

 

  1. Szállítással kapcsolatos kérdések

5.1. Van-e házhozszállítás?

      Igen, van házhozszállítás. Termékeinket az ország egész területén futárszolgálat segítségével szállítjuk házhoz.

5.2. Mennyi a kiszállítás díja

      Kiszállítás díja termékenként változhat, az általános díj 3290.- HUF , terjedelmesebb, illetve nagyobb súlyú termékeknél ez az ár magasabb lehet. 

5.3. Mi a kiszállítás menete?

      Az Ön által megadott címre történő kiszállításkor a futár veszi fel a kapcsolatot a Vásárló által megadott telefonszámon. Átvételkor a Vásárló köteles a terméket
      és annak állapotát ellenőrizni és probléma esetén azonnal jelezni a futárszolgálat munkatársai illetve a Szolgáltató felé. (A futár jegyzőkönyvet állít ki erről.)
      Ellenkező esetben a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni a termékért.

5.4. Mennyi a kiszállítás ideje?

       A kiszállítás általában max.3 munkanapot vesz igénybe. (Figyelem! Ha a rendszerünkbe adott napon leadott megrendelés 15 óra után érkezik be, a rendelés
       feldolgozását, visszaigazolását és a futárrendelést aznapra már nem tudjuk garantálni.)

5.5. Kinél érdeklődhet a kiszállítással kapcsolatban?

      Érdeklődni az alábbi elérhetőségeken lehet hétköznapokon, 8.30 és 15 óra között:

 

  1. Üzleteinkkel kapcsolatos kérdések

6.1. Jelenleg nincs üzletünk. 

  1. Egyéb kérdések

7.1. Hogyan értesülhet a legújabb ajánlatokról, a legfrissebb eseményekről?

      A muszaki-diszkont.hu weboldalt érdemes folyamatosan látogatnia.

7.2. Felvásárolunk használt készüléket?

      Nem vásárolunk fel magánszemélyektől sem használt, sem új termékeket.

7.3. Kinél érdeklődhet, ha nem talált választ a kérdéseire?

       Érdeklődni webes munkatársunknál lehet hétköznapokon, 8.00 és 15.30 óra között az alábbi elérhetőségen: